InteriérNovinkyObývačky

Kútik na cvičenie si vytvoríte kdekoľvek! 3 tipy pre dokonalé miesto

Kútik na cvičenie si vytvoríte kdekoľvek 3 tipy pre dokonalé miesto, cvicenie na doma, zdravie, interier, obyvacka, fitko doma

Láka vás predstava domáceho fitka alebo príjemného miesta, kde si môžete kedykoľvek zacvičiť jógu či pilates? Ak preferujete cvičenie v súkromí domova, alebo sa vám jednoducho nechce nikam chodiť, máme pre vás riešenie. S našimi jednoduchými tipmi si vytvoríte miesto kútik na cvičenie kdekoľvek.

Kútik na cvičenie si vytvoríte kdekoľvek 3 tipy pre dokonalé miesto, oblubene miesto, priestor na cvicenie, trening doma, fitko doma

1. Vyberte si obľúbené miesto

Položte si otázku, kde sa vám bude najlepšie cvičiť – kde budete mať dostatok priestoru a kľudu? Miesto na cvičenie by malo byť tam, kde sa cítite dobre, kde vám nič neprekáža a kde vás nič nebude rušiť. Ak si budujete domácu posilňovňu, zrejme budete potrebovať viac priestoru na všetky stroje či pomôcky na cvičenie.

Náš TIP:
Domáce fitko môžete postaviť aj v menšej miestnosti bez okien či v pivnici. V tmavých miestnostiach sa navyše vyhnete horúcim slnečným lúčom.

2. Dôležité je správne osvetlenie

Myslite aj na to, že váš fitness kútik by mal byť vhodne osvetlený – ak sa venujete jóge, zamerajte sa na pokojné a prirodzené osvetlenie. Ideálne bude, ak budete cvičiť pri okne s krásnym a upokojujúcim výhľadom. Nezabudnite ani na elektrické aromalmpy či vonné sviečky.

Domácu posilňovňu si môžete zariadiť aj v menej osvetlených priestoroch. Na osvetlenie vám postačia aj klasické visiace či stojace lampy. Nielen počas leta iste oceníte aj klimatizáciu či kvalitný ventilátor.

Neprehliadnite:
Ako si doma zariadiť priestor na cvičenie

Kútik na cvičenie si vytvoríte kdekoľvek 3 tipy pre dokonalé miesto pomôcky na cvičenie a ochranu podlahy, gumenná podložka, cinky

3. Nezabudnite na pomôcky na cvičenie a ochranu podlahy

Či už ste fanúšikom jógy alebo preferujete silový tréning s ťažkými váhami, budete potrebovať aspoň základnú tréningovú výbavu. V prvom rade si zaobstarajte kvalitnú podložku na cvičenie. V prípade, že budete využívať ťažšie závažia, radíme vám poobzerať sa aj po záťažovej gumenej podložke, ktorá chráni podlahu. Nezabudnite na jednoručné činky, roller či odporové gumy. Ak máte možnosť, určite si za dvere či na stenu zaveste hrazdu, na ktorej môže cvičiť celá rodina.

Foto: Pexels
Redakcia

Komentáre